Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
4 та 6 червня 2024 року Національна школа суддів України спільно з Вищою школою магістратури (Італія) та Національною школою магістратури Франції за підтримки Європейської мережі суддівської освіти проводить вебінар з питань кіберзлочинності (дві навчальні сесії) для суддів місцевих загальних і апеляційних судів із метою підвищення рівня їх кваліфікації.
Роботу вебінару вітальними виступами розпочали ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук та прокурор, менеджер проєктів міжнародного відділу Національної школи магістратури Франції Еммануель Лодік-Барон. Модерував навчальний процес суддя Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська, викладач НШСУ Максим Ходаківський.
Заняття розпочалося з цікавої та актуальною лекції судді Касаційного суду (Італія) Джузеппе Де Марцо на тему “Розслідування злочинів, пов’язаних із сексуальним насильством щодо дітей, скоєних в інтернеті”. Увагу слухачів було акцентовано, зокрема, на судовій практиці Італії у справах про злочини щодо сексуального насильства над дітьми, які були скоєні у мережі "Інтернет".
Продовжив окреслену тему практичною лекцією "Розслідування злочинів, пов’язаних із сексуальним насильством щодо дітей, скоєних в інтернеті (точка зору прокурора)" заступник державного прокурора (суд Парижа), секція J3 – Боротьба з кіберзлочинністю Софі Гшвінд. Експертка поділилася практичним досвідом розслідування органами прокуратури кіберзлочинів щодо сексуального насильства над дітьми.
У заключній частині вебінару українські учасники та учасниці мали можливість задати питання європейським фахівцям та отримати професійні відповіді.
Під час другої сесії вебінару запрошені фахівці з Італії та Франції продовжать огляд практики розслідування кіберзлочинів щодо сексуального насильства над дітьми у своїх країнах, зокрема у мережі "Інтернет".
За результатами пройденого навчання слухачі заповнили анкети зворотного зв’язку, у яких поділилися враженнями, зауваженнями і побажаннями щодо корисності та практичності прослуханого матеріалу.