Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У Бучацькому районному суді Тернопільської області тимчасово припинено відправлення поштової кореспонденції

15 серпня 2022, 11:04

Бучацький районний суд Тернопільської області повідомлчє про тимчасове припинення  відправки поштової кореспонденції, зокрема судових повісток, копій судових рішень, інших повідомлень у звязку з  відсутностю належного фінансового забезпечення.

      З метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань рекомендуємо:

  • при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів власні та інших учасників судової справи;
  • використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації із суду, в тому числі процесуальних документів, а саме:
  • при подачі документів до суду надавати письмову згоду на надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень, вказуючи свій номер мобільного телефону;
  • ознайомитись з датою призначення справи до розгляду на веб-сайті  Бучацького районного суду Тернопільської області у розділі «Громадянам»: Списки судових  справ,  призначених до розгляду;
  • отримувати процесуальні документи  електронною поштою;
  • отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд», для чого необхідно:

 

  1. зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (створити поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі Судової влади України за посиланням https://id.court.gov.ua/.
  2. для відображення справи у Вашому особистому електронному кабінеті необхідно через особистий електронний кабінет у підсистемі «Електронний суд» подати заяву про внесення даних РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи, в якій буде зазначений Ваш РНОКПП.

Про відновлення відправки поштової кореспонденції буде повідомлено.

Бучацький районний суд Тернопільської області